calling time thanks everyone

16/01/18 00:24
Askuus :

MasseGat :

Who should stop being the poes now?


Die poepol Bluemoaners. Jirrrr hys nes n vrou wat op n sak piele afgekom het

This is the English page of the forum. Either show the members of this forum some respect and speak in the page language, or stick to your whatsapp group.
16/01/18 09:52
Jammer, ek kan nie engels verstaan of praat nie. Was hier in Afrika in n skool in die bos geleer tel en skryf, hier tussen die leeus en luiperds wat in die strate rond loop, saans het ons om die kampvuur reen danse gedoen en ons spies gooi geoefen om bokke op die kampvuur te braai
16/01/18 14:13
MasseGat :

Jammer, ek kan nie engels verstaan of praat nie. Was hier in Afrika in n skool in die bos geleer tel en skryf, hier tussen die leeus en luiperds wat in die strate rond loop, saans het ons om die kampvuur reen danse gedoen en ons spies gooi geoefen om bokke op die kampvuur te braai


Die doos nek gee almal kak, dalk moet hy eers sy skelm streke tot n eind sit voor hy so n barbaar n bevel wil gee.
16/01/18 14:17
The real Mayhem :

MasseGat :

Jammer, ek kan nie engels verstaan of praat nie. Was hier in Afrika in n skool in die bos geleer tel en skryf, hier tussen die leeus en luiperds wat in die strate rond loop, saans het ons om die kampvuur reen danse gedoen en ons spies gooi geoefen om bokke op die kampvuur te braai


Die doos nek gee almal kak, dalk moet hy eers sy skelm streke tot n eind sit voor hy so n barbaar n bevel wil gee.



Ek sien jy is ook hier van Afrika wat nie engels kan verstaan of praat nie, julle ook in klei hutte gebly waar jy vandaan kom?
16/01/18 17:29
So the English forum has changed to an Afrikaans forum. Google does a reasonably good job of translating it to English....
16/01/18 17:36
Beth am Gymraeg?
16/01/18 18:21
Ciren RFC... :

So the English forum has changed to an Afrikaans forum. Google does a reasonably good job of translating it to English....


Was never told only english mate.
16/01/18 18:33
Dunraven Castle :

Beth am Gymraeg?

Die ou praat soos iemand wat 4 bottels harde hout gedrink het en tans bubblegum kou soos daai bergies agter n Shoprite till
16/01/18 18:44
The Real Vernon :

Dunraven Castle :

Beth am Gymraeg?

Die ou praat soos iemand wat 4 bottels harde hout gedrink het en tans bubblegum kou soos daai bergies agter n Shoprite till


Mae Jarpie yn iaith mor hardd
16/01/18 18:46
Dunraven Castle :

The Real Vernon :

Dunraven Castle :

Beth am Gymraeg?

Die ou praat soos iemand wat 4 bottels harde hout gedrink het en tans bubblegum kou soos daai bergies agter n Shoprite till


Mae Jarpie yn iaith mor hardd


yn swnio'n galed i siarad